Fluturii de Elena Farago

Descriere:Cum am vazut ca poeziile pentru copii scrise de Elena Farago sunt foarte indragite astazi am adaugat poezia Fluturii.Este o poezie perfecta pentru inceputul primaverii cu un baietel care mama sa ai da voie sa prinda si apoi sa elibereze fluturasii fara a le face rau.Elena Farago este una din cele mai iubite scriitoare de copii.
Sa recitamimpreuna cu pici nostri aceasta poezie!










                               Fluturii de Elena Farago


Fluturi albi si rosii,
Si pestriti, frumosi,
Eu ii prind in plasa,
Cand mama ma lasa.
Eu ii prind din zbor,
Insa nu-i omor;
Ci ma uit la ei,
Ca sunt mititei,
Si frumosi, si-mi plac,
Dar eu nu le fac
Nici un rau, deloc.
Si daca ma joc
Cu vreunul, stiu
Binisor sa-l tiu
Si pe toti, din plasa,
Ii ajut sa iasa,
Si sa plece-n zbor
Dupa voia lor.

Blog-ul Canteceledecopii. Blogspot.com este un blog destinat copiilor, parintilor dar si bunicilor. Am adaugat diverse de la cantecele de iarna, de gradinita, fise de lucru, poezii dar si joculete diverse pentru a fi pe placul tuturor. Pentru orice sugestie, reclamatie va rog sa lasati un comentariu pe blog sau pe fb.
Va multumim ca ne urmariti!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hai afara la zapada (Frozen)

Doi frati cuminti-Elena Farago

Mingea de Ion Carnu