Micutul ceainic



Descriere: In noiembrie 2017 formatia Meloritm a lansat pentru cei mici o noua melodie cu o grafica si un continut premium.Aflati povestea Micutului ceainic accesand portalul nostru si nu uitati sa ne urmariti pentru a vedea in continuare ce noutati am adaugat!!

             Versurii cantec Micutul ceainic-Meloritm:

              Eu sunt un ceainic mititel,
              Sunt cam rotunjor, dar am și un mâner
              Ceaiul cald în cană acum îl pun
               Vouă vi-l servesc! E cald și bun!

               Eu sunt un ceainic inteligent
               Pot încălzi ceai permanent
                În cănuță vi-l servesc
                 Și cu zahăr îl îndulcesc!




 

Detalii:Blog-ul Canteceledecopii. Blogspot.com este un blog destinat copiilor, părinţilor dar şi bunicilor. Am adăugat diverse de la cântecele de iarnă, de grădiniţă, fise de lucru, poezii dar şi joculeţe diverse pentru a fi pe placul tuturor. Pentru orice sugestie, reclamaţie vă rog să lăsaţi un comentariu pe blog sau pe fb.
Vă mulţumim că ne urmăriţi!


         

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Hai afara la zapada (Frozen)

Doi frati cuminti-Elena Farago

Mingea de Ion Carnu