De ziua mamei-Elena Farago

Descriere:Cum ieri a fost ziua Internationala a Femei si Ziua Mamei astazi am adaugat pentru pitici o frumoasa poezie scrisa de Elena Farago despre mama.
Elena farago este o indragita scriitoare care a scris multe poezii pentru copii.
Elena Farago s-a născut pe 29 martie 1878 la Bârlad în casa părinților săi, Anastasia și Francisc Paximade. Copilăria și-a petrecut-o alături de cei șase frați și surori, fapt care se va reflecta mai târziu în operă literară.Astazi vom recita poezia De ziua mamei!!
Sper sa fie pe placul celor mici,









                                                     De ziua mamei-Elena Farago


Eu nu sunt destul de mare
Ca să pot să-nvăţ măcar,
De pe carte, o urare,
Şi nu sunt destul de mare
Ca să-ţi dau un dar.

Dar îţi dau o sărutare,
Ici, pe obrăjor,
Şi pe mâna asta care
Mă-ngrijeste-n fiecare
Zi, cu-atâta dor!

Zile lungi şi voie bună
Îţi doresc eu mult,
Şi mă rog de flori să-ţi spună
Să mă ierţi, mămica bună,
Că nu ştiu mai mult!

Blog-ul Canteceledecopii. Blogspot.com este un blog destinat copiilor, părinţilor dar şi bunicilor. Am adăugat diverse de la cântecele de iarnă, de grădiniţă, fise de lucru, poezii dar şi joculeţe diverse pentru a fi pe placul tuturor. Pentru orice sugestie, reclamaţie vă rog să lăsaţi un comentariu pe blog sau pe fb.
Vă mulţumim că ne urmăriţi!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hai afara la zapada (Frozen)

Doi frati cuminti-Elena Farago

Mingea de Ion Carnu