Ursuletul Corduroy

Descriere:Astazi am adaugat un frumos desen animat cu Ursuletul Corduroy.Cum este un desen animat iubit de cei mici sper ca am facut o alegere buna.Va multumesc si va doresc vizionare
placuta si va astept sa reveniti pentru a vedea noutatile adaugate !!
Asa cum v-am spus blogul nostru contine cantece,poezii,fise de lucru,jocurii si multe altele pentru copii.Asa ca astazi am adaugat o poveste frumoasa pentru cei mici animate.Blogul Canteceledecopii.blogspot.com este un blog cu cantece si poezii dedicat copiilor, parintilor si bunicilor.Ursuletul Corduroy a fost adaugat pe data de 3 februarie 2017 si este un desen animat ce apartine de categoria basmelor si desenelor animate.  Asteptam cu drag sa reveniti pe blogul Canteceledecopii.blogspot.com in fiecare zi pentru a vedea ce noutati am mai adaugat pe blog. Asteptam comentariile si parerile dumneavoastra pe blog sau pe facebook.Va multumim ca ne urmariti!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hai afara la zapada (Frozen)

Doi frati cuminti-Elena Farago

Mingea de Ion Carnu