Plansa de colorat Animale Domestice 2

Descriere: Bună dimineaţa copii!! Astăzi este zi de colorat aşa că am adăugat pe blog-ul meu câteva plânse de colorat cu tema Animale domestice. Cum bine ştim animalele domestice sunt acele animale care trăiesc pe lângă casa omului m- am gândit că ar fi frumoasă experienta aceswtui subiect pentru că nu numai ne distram colorând dar le şi învăţăm care sunt aceste animale. Haideţi împreună în lumea animalelor domestice

              




Iepurasi                          




Pui      




Pisica     

                                    


 Porc


Vaca                                                     


Detalii: Blogul Canteceledecopii. Blogspot.com este un blog cu cântece şi poezii dedicat copiilor, părinţilor şi bunicilor. Deoarece este un blog pentru cei mici ne-am gândit să le oferim pe acest blog şi ceva pentru creativitatea şi imaginaţia lor şi anume plânse de colorat. Aşteptam cu drag să reveniţi pe blogul Canteceledecopii. Blogspot.com în fiecare zi pentru a vedea ce noutăţi am mai adăugat pe blog. Aşteptam comentariile şi părerile dumneavoastră pe blog sau pe facebook.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hai afara la zapada (Frozen)

Doi frati cuminti-Elena Farago

Mingea de Ion Carnu