Pisicuta educata

Descriere:Pisicuta educata este o poezie pentru copii de gradinita si nu numai.In poezie ne este reamintita legatura stransa  dintre om si animal,aici fiind vorba despre o pisicuta si un copilas.Este o poezie foarte frumoasa si educativa.Sa recitam impreuna cu copii nostri versurile acestei frumoase poezii.

      Pisicuta educata!



Pisicuţa mea vargata,
Ieri, era cam bosumflata,
C-am certat-o pentru ca
„Buna ziua!" nu prea da.
Şi-ar mai fi ceva de spus:
E cu nasul cam pe sus.
Pisicuţele, de-o cheama,
Nu prea sunt bagate-n seama,
Cand se intalnesc pe strada.
- Trebuie sa dai dovada
Ca eşti bine educata!
- Am certat-o eu, indata.-
Uite ca m-ai suparat.
Pai, aşa te-am invaţat?
Fii atenta la purtare,
Eşti de-acum pisica mare!
Şi e tare ruşinos
Sa nu te comporţi frumos.

Sa ma credeţi pe cuvant,
Puse capul in pamant
Şi-a zis, tare ruşinata:
- Haide, nu fi suparata!
                                                                     Ştiu sa fiu respectuoasa,                                                      
                                                                Chiar sa fiu prietenoasa.                                                       
Şi, precum m-ai invaţat,
De acum, neaparat,
Şi bineţe o sa dau.
Te asigur. Mulţumiaaaaaau!

Detalii: Blogul Canteceledecopii.blogspot.com este un blog cu cantece si poezii dedicat copiilor, parintilor si bunicilor. Poezia Pisicuta educata a fost adaugat pe data de 5 ianuarie 2017si este o poezie ce apartine de categoria poeziilor.  Asteptam cu drag sa reveniti pe blogul Canteceledecopii.blogspot.com in fiecare zi pentru a vedea ce noutati am mai adaugat pe blog. Asteptam comentariile si parerile dumneavoastra pe blog sau pe facebook.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hai afara la zapada (Frozen)

Doi frati cuminti-Elena Farago

Mingea de Ion Carnu