10 degetele

Descriere:Tra la la a creat pentru cei mici un cantecel animat 3d intitulat 10 DegeteleEste un cantecel educativ cu ce anume ai voie si nu ai voie sa faci cu degetelele de la mana.
Va asteptam cu drag sa urmariti impreuna cu cei mici aceasta melodie.
Eu am zece degețele,
Ce-am voie să fac cu ele?
Ce-am voie să fac cu ele?

Să le bag în nas?
Nuuu!
Să le pun inele?
Daaa!
Să te pișc de-obraz?
Nuuu!
Să pictez cu ele?
Daaa!

Eu am zece degețele,
Eu am zece degețele,
Ce-am voie să fac cu ele?
Ce-am voie să fac cu ele?

Eu am zece degețele,
Eu am zece degețele,
Ce-am voie să fac cu ele?
Ce-am voie să fac cu ele?

Să le bag în sos?
Nuuu!
Să mângâi pisica?
Daaa!
Să le-nțep când cos?
Nuuu!
Să ajut bunica?
Daaa!

Eu am zece degețele,
Eu am zece degețele,
Ce-am voie să fac cu ele?
Ce-am voie să fac cu ele?

Eu am zece degețele,
Eu am zece degețele,
Ce-am voie să fac cu ele?
Ce-am voie să fac cu ele?

Să mânjesc pereți?
Nuuu!
Să cânt la pian?
Daaa!
Să mă joc în bălți?
Nuuu!
Să duc un ghiozdan?
Daaa!

Blogul Canteceledecopii. Blogspot.com este un blog cu cântece şi poezii dedicat copiilor, părinţilor şi bunicilor. Cântecul 10 Degetele a fost adăugat pe data de 21 ianuarie 2017 şi este un cântec ce aparţine de categoria cântecelor de grădiniţă. Aşteptam cu drag să reveniţi pe blogul Canteceledecopii. Blogspot.com în fiecare zi pentru a vedea ce noutăţi am mai adăugat pe blog. Aşteptam comentariile şi părerile dumneavoastră pe blog sau pe facebook.Vă mulţumim că ne urmăriţi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hai afara la zapada (Frozen)

Doi frati cuminti-Elena Farago

Mingea de Ion Carnu