Prima zapada

Descriere;Cum iarna ne bate la usa si primii fulgi de zapada se apropie sa cada am ales un cantecel animat 3D foarte vesel si foarte frumos pentru cei mici cu si despre iarna.Un cantec creat de Tra LA LA  si interpretat de Meloritm.Vizionare placuta!

          Versuri Prima zapada:

    Prima zăpadă, cade pe stradă
    Şi aşterne alb covor
    De bucurie şi veselie, cântă copii-n cor
    Tra la la la la la! E fulgul meu de nea!
    Tra la la la la la! Mic, pufos, de catifea

    O bunicuţă, la o căsuţă, i-a îmbrăcat pe nepoţei
    Să iasă-n stradă şi pe zăpadă
   Să alerge acum cu ei
   Tra la la la la la! E fulgul meu de nea!
   Tra la la la la la! Mic, pufos, de catifea

   Lui Azorică nu-i este frică să alerge pe covor
   Şi pe zăpadă cade grămadă şi copii râd de zor
   Tra la la la la la! E fulgul meu de nea!
   Tra la la la la la! Mic, pufos, de catifea

   Tra la la la la la! E fulgul meu de nea!
   Tra la la la la la! Mic, pufos, de catifea



Detalii: Blogul Canteceledecopii. Blogspot.com este un blog cu cântece dedicat copiilor, părinţilor şi bunicilor. Cântecelul Prima zăpadă a fost adăugat pe data de 6 Decembrie 2016 şi este un cântec ce aparţine în categoria cântecelor de iarnă. Aşteptam cu drag să reveniţi pe blogul Canteceledecopii. Blogspot.com în fiecare zi pentru a vedea ce noutăţi am mai adăugat pe blog. Aşteptam comentariile şi părerile dumneavoastră pe blog sau pe facebook.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hai afara la zapada (Frozen)

Doi frati cuminti-Elena Farago

Mingea de Ion Carnu