Fuga jucariilor

Descriere:Cantecelul Fuga jucariilor este un cantec creat de Tra la la si interpretat de Nathalie Gheorghiu.Este un cantec animat 3 D pentru prichindei si in el regasim mai multe animale cum ar fi :pisica,catelul,ursul etc...
Din moment ce a avut atatea vizualizari ne dam seama ca este un cantecel foarte iubit de cei mici.
Vizionare placuta!!



Versuri:


Ştiţi voi unde a plecat?
Ursul meu catifelat
Că eu nu l-am mai văzut
De când urechea i-am rupt.

Mai demult s-a întâmplat
Când mămica m-a certat
C-am rupt florile-n grădină
Şi-am spus că el e de vină.

 Ce să mă fac eu copii?
Singur fără jucării?
Ursuleţul a plecat
Iar eu sunt cel vinovat.

Ce să mă fac eu copii?
Singur fără jucării?
Florile le-am rupt chiar eu
Am minţit şi asta-i rău.

Am avut o pisicuţă
Mititică şi drăguţă
Nu ştiu unde a plecat
Şi sunt foarte supărat.

Ea a fost un pic cam rea
A spart ceaşcă de cafea
Eu am pedepsit-o hoaţă
Şi i-am smuls toată musta

Ce să mă fac eu copii?
Singur fără jucării?
Pisicuţa a plecat
Iar eu sunt cel vinovat.

Ce să mă fac eu copii?
Singur fără jucării?
Ceşcuţa am spart-o eu
Am minţit şi asta-i rău.

L-aţi văzut voi pe Lăbuş?
Căţeluşul meu de pluş
Să vă spun eu cum arată
Are codiţa tăiată.

Sambada l-am pedepsit
Când mămica a găsit
Pete de noroi în casă
Şi am zis: -Labus le lasa!

 Ce să mă fac eu copii?
Singur fără jucării?
Căţeluşul a plecat
Iar eu sunt cel vinovat.

Ce să mă fac eu copii?
Singur fără jucării?
Petele le-am făcut eu
Am minţit şi asta îi rău.

Detalii: Blogul Canteceledecopii.blogspot.com este un blog cu cantece si poezii dedicat copiilor, parintilor si bunicilor. Cantecelul Fuga jucariilor a fost adaugat pe data de 31decembrie 2016 si este un cantec ce apartine de categoria cantecelor de gradinita.  Asteptam cu drag sa reveniti pe blogul Canteceledecopii.blogspot.com in fiecare zi pentru a vedea ce noutati am mai adaugat pe blog. Asteptam comentariile si parerile dumneavoastra pe blog sau pe facebook.Va multumim si va dorim vizionare placuta!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hai afara la zapada (Frozen)

Doi frati cuminti-Elena Farago

Mingea de Ion Carnu